Twój zakres obowiązków:
- planowanie i prowadzenie działań sprzedażowo-marketingowych
- pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert
- budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
- monitorowanie i analiza działań rynkowych
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- tworzenie raportów sprzedażowych
- udział w przygotowaniu strategii sprzedażowej i jej realizacja
- monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży
Dodatkowo na stanowisku Managera:
- zarządzanie pracą działu sprzedaży i marketingu
- współtworzenie polityki cenowej
- współtworzenie strategii wdrażania nowy produktów/ rozwoju aktualnych produktów
- współtworzenie efektywnych systemów motywacyjnych opartych o cele dla zespołu sprzedaży
Nasze wymagania:
- ukierunkowanie na rezultaty, decyzyjność, efektywne planowanie, zdolności organizacyjne, sprawna komunikacja
- silne umiejętności negocjacyjne
- gruntowna wiedza oraz doświadczenie w obszarze planowania i prowadzenia działań sprzedażowych oraz współpracy z partnerami biznesowymi
- biegła komunikacja w języku angielskim / znajomość j. niemieckiego lub japońskiego będzie dodatkowym atutem
- doskonała organizacja pracy własnej oraz konsekwencja w dążeniu do celu
- proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- czynne prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w branży wysokiej jakości tekstyliów domowych lub produktów wyposażenia wnętrz lub odzieży z branży outdoor lub fashion będzie dodatkowym atutem
Dodatkowo na stanowisku Managera:
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży
- umiejętność zarządzania zespołem
- gruntowna wiedza oraz doświadczenie w obszarze planowania i prowadzenia działań zarządczych
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę
- narzędzia pracy: laptop, telefon, a w przypadku stanowiska Managera dodatkowo samochód
- ambitne zadania i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- dużą samodzielność
- pakiet benefitów: dofinansowanie do opieki medycznej, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, dofinansowanie do świąt i Mikołaja, dofinansowanie do posiłków, zniżki na nasze produkty,
- atrakcyjny system wynagradzania oparty o wynagrodzenie podstawowe i system premiowy
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj:
http://www.animex.pl/wpcontent/uploads/2018/05/6KlauzulaInformacyjnaDlaKandydatowDoPracy.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polska związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod@animex.pl oraz inspektorod@agriplus.pl.
Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod@animex.pl lub inspektorod@agriplus.pl.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.