Główne zadania dla Ciebie:
-
aktywny udział w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych i jej weryfikacji (w tym pliki lokalne i analizy porównawcze) dla spółek Grupy w Polsce - współpraca z doradcą zewnętrznym, gromadzenie z różnych działów danych i informacji niezbędnych do rzetelnego sporządzenia dokumentacji cen transferowych
-
identyfikowanie obszarów istotnych do zapewnienia zgodności działań Grupy z przepisami cen transferowych
-
udział w sporządzaniu umów między spółkami z Grupy
-
ocena skutków inicjatyw biznesowych pod kątem wymogów cen transferowych i współpraca z innymi działami celem zapewnienia zgodności Grypy z przepisami w tym obszarze
-
monitorowanie zmian w globalnych i krajowych przepisach dotyczących cen transferowych i ocena ich wpływu na Grupę, jak również implementacja niezbędnych zmian
-
tworzenie polityk i procedur podatkowych w obszarze cen transferowych w Grupie, ich wdrażanie oraz sprawdzanie zgodności ich stosowania
Co jest dla nas ważne:
-
min. 3 lata doświadczenia w pracy w wewnętrznym dziale podatkowym i / lub w firmach doradztwa podatkowego w zespole cen transferowych
-
wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, ekonomia, rachunkowość, finanse i / lub certyfikat doradcy podatkowego)
-
znajomość polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego z zakresu cen transferowych, jak również ogólna znajomość przepisów o CIT, WHT i prawa bilansowego
-
doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych dla spółek o rożnych profilach funkcjonalnych
-
praktyczna znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyższy - weryfikowane podczas rozmowy)
-
umiejętność skutecznej komunikacji z osobami z różnych działów firmy
-
gotowość do podróży służbowych max. 5 % czasu pracy
-
doświadczenie w obszarze rozliczeń podatkowych w spółkach w SSE/PSI oraz znajomość systemu SAP ERP będą dodatkowym atutem
Mamy dla Ciebie:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- system premiowy
- pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, Multisport)
- samodzielne stanowisko i ciekawy zakres obowiązków
- praca w trybie stacjonarnym i zdalnym okazjonalnym
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Animex związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Animex Holding: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod@animex.pl oraz inspektorod@agriplus.pl.
Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod@animex.pl lub inspektorod@agriplus.pl.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.

