Zestawienie znaków: Fundusze Europejskie, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej, Unia Europejska
ANIMEX FOODS to największy producent i eksporter mięsa oraz przetworów mięsnych w Polsce, a także największy pracodawca w przemyśle mięsnym i spożywczym w Polsce, zatrudniający ponad 10 tys. pracowników. Jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin, takich jak: Krakus, Berlinki, a także Morliny.
Nazwa stanowiska

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce Pracy

Opole

Główne zadania:

  • przyjmowanie zamówień od Klientów
  • wprowadzanie zamówień do systemu SAP
  • obsługa procesów sprzedażowych w tym: weryfikacja poprawności wprowadzanych danych, bieżący kontakt z klientem
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych
  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
  • ścisła współpraca m.in. z Handlowcami, działami logistyki, planowania i ekspedycji

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość obsługi komputera oraz programu Excel
  • samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane: znajomość obsługi programu SAP oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • system premiowy
  • pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, Multisport, bony świąteczne)
Wróć na górę
0 1 2