Twoje zadania:
-
Obsługa i opieka kadrowa nad dedykowanym obszarem biznesowym, w tym:
-
samodzielna obsługa kadrowa pracowników,
-
prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
-
przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia) oraz umów cywilnoprawnych,
-
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ZUS oraz do PPK,
-
kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników,
-
kontrola ważności badań lekarskich oraz wystawianie skierowań na badania,
-
obsługa programu Płatnik i systemu kadrowo-płacowego SAP HR,
-
sporządzanie deklaracji i raportów zgodnie z obowiązującymi przepisami (ZUS, PIT, PFRON, GUS, PPK),
-
przygotowywanie sprawozdań, zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
-
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz wsparcie przy ich wdrażaniu w spółce,
-
wsparcie menedżerów i pracowników w bieżących sprawach kadrowych i z zakresu prawa pracy,
-
obsługa pozapłacowych świadczeń pracowniczych oraz benefitów.
-
Nasze oczekiwania:
-
wykształcenie minimum średnie oraz ukończone kursy zawodowe z zakresu kadr,
-
minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kadr,
-
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podstawowych przepisów podatkowych,
-
dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
-
wysoki poziom odpowiedzialności i dokładności w realizacji powierzonych zadań,
-
inicjatywa w działaniu oraz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
-
umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i samodzielność,
-
rozwinięte umiejętności komunikacyjne, kultura osobista oraz zdolność budowania dobrych relacji w zespole,
-
otwartość na współpracę i dzielenie się wiedzą.
Mile widziane:
-
znajomość systemu kadrowo-płacowego SAP HR,
-
znajomość programu Płatnik,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
-
zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę (bez pośredników lub agencji),
-
pracę stacjonarną w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy,
-
realne możliwości rozwoju zawodowego i zdobycia szerokiego zakresu doświadczeń,
-
możliwość kreowania własnych rozwiązań i usprawnień w procesach kadrowych,
-
swobodną i przyjazną atmosferę pracy,
-
świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (pomoc finansowa z okazji świąt, świadczenie urlopowe 'wczasy pod gruszą', zapomogi losowe, karta MultiSport),
-
pakiet opieki medycznej,
-
grupowe ubezpieczenie na życie,
-
atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Animex związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Animex Holding: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod@animex.pl oraz inspektorod@agriplus.pl.
Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod@animex.pl lub inspektorod@agriplus.pl.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.

