Twoje zadania
- Odpowiedzialność za ciągłość pracy maszyn i urządzeń poprzez planowanie i realizację remontów maszyn, nadzór nad organizacją pracy działu,
- Organizowanie przeglądów prewencyjnych maszyn i urządzeń na podstawie planów i harmonogramów,
- Planowanie oraz nadzorowanie realizacji budżetu remontowego minimalizując koszty utrzymania ruchu przy zapewnieniu odpowiedniego stanu technicznego maszyn i urządzeń zapewniającego bezpieczeństwo oraz realizację planów produkcyjnych,
- Odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego stanu części zamiennych poprzez nadzór nad magazynem technicznym,
- Zlecanie oraz nadzorowanie prac firm oraz serwisów zewnętrznych w obszarze utrzymania ruchu,
- Udział w projektach inwestycyjnych jako członek grupy lub kierownik projektu,
- Odpowiedzialność za dobór szkoleń i rozwój podległych pracowników,
- Udział w analizach awaryjności oraz inicjuje, weryfikuje i akceptuje propozycje rozwiązań mających na celu eliminację przyczyn,
- Tworzenie oraz optymalizacja planów i procedur utrzymania ruchu,
- Definiowanie celi oraz monitorowanie wskaźników działu utrzymania ruchu.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie techniczne lub wyższe,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Praktyczna znajomość budowy maszyn i instalacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,
- Odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność,
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego - mile widziana,
- Znajomość systemu CMMS - mile widziana,
- Znajomość zagadnień z zakresu TPM,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Wynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą, umiejętnościami i zaangażowaniem,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- Przejrzysty plan wdrożenia i kariery zawodowej,
- Zdobycie umiejętności i doświadczenia w dużym zakładzie,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalny
(wczasy pod gruszą, karty podarunkowe z okazji świąt, zapomogi, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Animex związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Animex Holding: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod@animex.pl oraz inspektorod@agriplus.pl.
Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod@animex.pl lub inspektorod@agriplus.pl.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.