Marka Morliny postanowiła wesprzeć tegoroczny sezon grillowy silną kampanią w TV i internecie zatytułowaną „Teraz Morlińskie mają głos!”. Głównymi bohaterami dwóch 30 sekundowych spotów pt. „Heavy Metal” i „Męskość” są Kiełbasy Morlińskie – Pan z Szynki i Pan z Piersi Kurczaka. Animowani bohaterowie prowadzą inteligentne dialogi, z poczuciem humoru i dystansem podkreślają swoją unikalność oraz walory smakowe. W sposób przystępny, mimo różnic charakterów i nieco odmiennych postaw życiowych, opowiadają o swoim przeznaczeniu – wrzuceniu w piekielny ogień grilla.

Kampania rozpoczęła się 15 kwietnia i potrwa do końca czerwca. Spoty emitowane są w stacjach głównych TVP, TVN, i Polsat oraz stacjach niszowych najlepiej dopasowanych do sposobu życia konsumentów i charakteru spotów reklamowych.

Spot Heavy Metal – Kanał Youtube

Spot Męskość – Kanał Youtube