Dwie kampanie marek Animexu zostały nagrodzone statuetkami podczas 15 Gali Effie Awards 2016.

Effie (od angielskiego słowa effective) to prestiżowy konkurs marketingowy. Kryteria oceny kampanii stanowią: wyzwanie strategiczne, cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Kampania „Berlinki mówią same za siebie” została nagrodzona srebrem w konkursie Long Term Marketing Exellence za innowacyjność i najwyższą efektywność komunikacji marketingowej.

Kampania „TAK SMAKUJE SZYNKA” marki Krakus została nagrodzona brązowym Effie za insight produktowy – budującą zaufanie tradycją połączoną z nowoczesnością.

Effie® Awards to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy na świecie. Wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Prace zgłoszone do Effie® Awards oceniane są pod kątem wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz efektów komunikacji

 

Andrzej Pawelczak
Dyr. ds. PR, Rzecznik Prasowy
Animex Foods
e mail: andrzej.pawelczak@animex.pl
kom: 696-483071